tiistai 21. huhtikuuta 2009

Minä olen Jumalan tuote

Share
140. Kuunnelkaapa tarkasti, kun minä kerron tämän lopettaessani. Jos Saatana yrittää ojentaa teille jotain hänen juttujaan, kuten sairautta, tiedättekö, mitä te teette? Näyttäkää hänelle vain Merkki. "Minä olen ostettu tuote. Minun parantumiseni on maksettu. Minä olen Jumalan tuote, koska minulla on Pyhän Hengen merkki. Sinä et voi pitää minua poissa tältä valtatieltä. Sinä et voi pitää minua poissa terveydestäni. Minä esitän Merkin ja näytän sinulle, että minun--Hänen haavojensa kautta minä olin parannettu. Täällä on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus minussa nyt, todistamassa sen sinulle." Oi, siinä on todellinen asia. Siellä on Merkki.
Sen vuoksi ihmiset eivät usko sitä. Sen vuoksi heidän on niin vaikea nähdä sitä. Tuota Merkkiä ei ole koskaan vastaanotettu. Näettekö? Se on syy, he sanovat: "Oi, ihmeiden päivät ovat ohitse." Te teette sen sokeutenne vuoksi.


The Token - 64-0208 - William Branham

Ei kommentteja: