sunnuntai 5. huhtikuuta 2009

Siionin Laiva

Share
Mutta se on samalla tavalla, kuin teillä olisi vanha auto, ja te olisitte menossa ylös vuorta, ja minä tietäisin, että kun te aloitatte laskeutumisen toisella puolella, teillä ei olisi jarruja. Minä en olisi vastaan tuota ihmistä ja huutaen häntä vastaan. Se ei ole hän; se on tuo auto, jossa hän on sisällä. Hän on satuttava itsensä. Ja sama on organisaatioissa; minä luulen, että ihmiset, jotka pitelevät kiinni noista organisaatioista, ikäänkuin se olisi Jumala Itse, ja he jättävät Jumalan Sanan pois, pitääkseen vain kiinni tuosta organisaatiosta. No niin, kun he tekevät niin, minä pelkään, että he tekevät ratkaisevan virheen. Ja ei ole kyse siitä, että minä olen vastaan ketään yksittäistä ihmistä, mutta sitä venettä, jossa hän seilaa (Näettekö?), minä olen varma, että se ei selviä. Organisaatio ei tule koskaan selviämään, mutta Kristus tulee. Niinpä, astukaa vain pois tuosta vuotavasta organisaationismin veneestä, turvalliseen Siionin Laivaan. Ja tuo vanha Laiva, joka ei ole koskaan epäonnistunut rantautumaan aikojen kuluessa, on Kristus.


Let Your Light So Shine Before Men - 61-0903 - William Branham

Ei kommentteja: