torstai 23. huhtikuuta 2009

Se oli Jumala miehessä

Share
Mooses, juuri tuo vapauttaja, Jumalan lahja ihmisille, he eivät ymmärtäneet häntä. Näettekö, mitä minä tarkoitan? He eivät ymmärtäneet Moosesta. Ja Mooses ajatteli, että varmasti he ymmärtäisivät, että hän oli heidän lahjansa, vapauttaakseen heidät. Mutta he eivät ymmärtäneet. Ja nyt, ystävät, älkää ymmärtäkö minua väärin. Saanen minä sanoa tämän sydämen kunnioituksella, tietäen , että minä olen iankaikkisuuteen matkalla oleva ihminen, joka on seisova tuomiolla jonain päivänä. Tuhannet ihmiset eivät huomaa heidän lahjaansa. Näettekö? He eivät voi ymmärtää sitä. Ja he katsovat ja sanovat: "Oi, hän on vain mies." Se on totta. Oliko se Jumala vai Mooses, joka vapautti ihmiset? Se oli Jumala Mooseksessa. Näettekö? He huusivat vapauttajaa. Ja kun Jumala lähetti vapauttajan heille, he eivät nähneet sitä, koska se oli miehen kautta. Mutta se ei ollut mies; se oli Jumala miehessä.


Faith Is The Substance - 47-0412 - William Branham

Ei kommentteja: