torstai 2. huhtikuuta 2009

Jumala teki lipsahduksen?

Share
"No niin, minä aion kertoa sinulle jotain. Eräällä kuninkaalla oli kerran suuri valtakunta, ja kaikilla alueilla, hän teki sääntöjä ja määräyksiä, rangaistuksia ja niin edelleen, ja kun hän teki niitä, hän määräsi, että kun jokin tietty synti tehtiin, sen rangaistus oli kuolema."

"Ja jokainen ihminen, joka teki tuon synnin, täytyi kuolla sen vuoksi. Ja eräänä päivänä, eräs orja teki tuon vääryyden. Hänen täytyi kuolla. Hän tuotatti hänet kuninkaan eteen, ja kuningas sanoi: 'Minä olen kunnian mies. Minä pidän sanani ja sinä olet tehnyt, minun kuningaskuntani sääntöjen mukaan... Ja ollen oikeudenmukainen mies, joka pitää sanansa, minun sanani sanoo täällä, että tälle synnille ei ole sovitusta. Sinun täytyy kuolla. Ja ainoa asia, minkä minä voin tehdä, on ottaa sinun henkesi.'"
" Ja tuo raukka kaveri sanoi... Hän alkoi täristä ja kuningas sanoi: 'No niin, odotahan hetki. Ryhdistäydyhän. Mitä minä voin tehdä sinulle, ennen kuin minä otan henkesi?'
Hän sanoi, tuo orja, joka oli kuolemanrangaistuksen edessä, sanoi: 'Minä haluan lasillisen vettä.' Ja niinpä kuningas sanoi: 'Antakaa hänelle lasi vettä.' Ja kun hän sai sen, tuo raukka, jonka pää hakattaisiin kohta irti, hän vain tärisi, hän ei voinut pidellä sitä. Ja kuningas sanoi: ' Odotahan hetki. Ryhdistäydyhän. Minä en ota henkeäsi, ennen kuin sinä olet juonut tuon veden.' Ja hän heitti sen maahan. No niin, mitä kuningas aikoo tehdä? No niin, hän on kunnian mies. Hänen täytyy pitää sanansa. Ja hänen sovituksensa sanoi että--että siellä on... tai minä tarkoitan, Hänen Sanansa sanoi, että siellä ei ole rangaistusta... tai siellä ei ole pelastusta tästä synnistä, ja kuitenkin, kunigas oli puhunut ja sanonut, että hän ei tapa orjaa, kunnes hän on juonut veden. Se on mahdotonta; hän heitti veden maahan." Minä sanoin, mikä...
Hän sanoi: "Se oli lipsahdus kuninkaalta."
Minä sanoin: "Aivan. Ja luuletko sinä, että Jumala teki lipsahduksen?" Ja minä sanoin: "ei sisällyttäisi sitä sovitystyöhän, kun Hän laittoi sen Sanaansa. Oi, veli, se on laihempaa, kuin keitto, joka on tehty nälkään kuolleen kanan varjosta. Se ei tule koskaan toimimaan. Ei ollenkaan. Jumala laittoi sen Sanaansa, ja se on niitä varten, jotka uskovat, ainoastaan uskovaisille."


All Things Are Possible - 56-0722 - William Branham

Ei kommentteja: