tiistai 23. kesäkuuta 2009

Minä otan myös asemani

Share
Kerran, hebrealaislapset, kun heidät vietiin Babyloniin... Kuunnelkaapa. Tuli aika, jolloin heidän täytyi seistä sen puolesta, mikä oli oikein. Kuningas teki julistuksen. Ja hän sanoi, että kuka tahansa, joka ei kumarra tämän kuvan edessä, heitetään tuliseen pätsiin. Sadrakille, Meesakille ja Abednegolle tuli aika näyttää värinsä, uskonsa Jumalaan. Niinpä he käänsivät selkänsä tuolle kuvalle. He sanoivat: "Meidän Jumalamme on kykenevä vapauttamaan meidät tästä tulisesta pätsistä. Mutta silti, me emme kumarra mitään heidän kuviaan." Siinä se oli. Se oli aika, hetki oli tullut. Niinpä silloin tuli aika, jolloin hän oli heittävä heidät tuliseen pätsiin, polttaakseen tuon uskonnon pois heistä.

Se on se, mitä Saatana yrittää tehdä koko ajan--polttaa teidät loppuun jollain, tehdä teidät sairaammaksi, kun teidän puolesta oli rukoiltu, saada teidät ajattelemaan, että te olette menettäneet kokemuksenne Jumalan kanssa. Hän valehtelee teille. Tulee aika, jolloin teidän täytyy seistä Jumalan Sanalla. Seistä yksin. Mutta kun tuo aika tulee, seiskää siinä. Täytyy tulla aika, jolloin teidän täytyy erottaa itsenne tunteidenne ja uskonne välillä. Tuo aika on tänä iltana. Aika tuli, jolloin näiden hebrealaislasten täytyi sinetöidä todistuksensa tulisella pätsillä. Minä voin nähdä heidät tuona aamuna. Katsokaamme heti. Minä voin nähdä heidät tuona aamuna. Suuri hetki oli tullut Babyloniin. Kuningas sanoi: "No niin, katsokaapa. Meillä on joitain fanaatikkoja täällä. Ja he aiheuttavat meille pieniä ongelmia uskonnollaan. Niinpä, me vain rakennamme tulipesän sinne, ja kuumennamme sen seitsemän kertaa kuumemmaksi, kuin sitä on koskaan kuumennettu. Ja me poltamme sen ulos heistä."

Voisitteko te kuvitella polttavanne Pyhän Hengen ulos ihmisestä? Sitä ei voida tehdä. Huomatkaapa. Minä voin nähdä kuninkaan itse istuvan valtaistuimella. Hänen...?... hetkensä ai--aikansa tuli. He sitoivat nämä hebrealaislapset, laittoivat heidät portaiden eteen ja he alkoivat kävellä tasannetta pitkin, josta heidän piti mennä suureen pätsiin. Minä voin kuulla Sadrakin sanovat Meesakille: "Sanohan, olitko sinä... oletko varmasti rukoillut lävitse?"
Joskus, kun Saatana laittaa kuumuuden päälle, meidän täytyy pysähtyä ja tarkistaa. "Herra, uskonko minä todella Sinuun?"
Minä voin kuulla Sadrakin sanovan: "Kyllä, se on kaikki rukoiltu lävitse nyt."
Kuningas sanoi: "Haluatko ottaa sanasi takaisin, poika?"
"Ei. Me olemme halukkaita sinetöimään todistuksemme omalla elämällämme. Me olemme valmiita nyt."
Minä voin kuulla kuningas Nebukadnessarin sanovan: "No niin, jos te kumarratte tuota kuvaa, minä peruutan käskyni."
"Ei. Me olemme valinneet tiemme Herran muutamien halveksittujen kanssa. Minä menen sen kanssa läpi." Oli päätösten aika, vain muutama minuutti jäljellä.

Monet teistä, jotka istutte täällä tänä iltana, olette samassa tilassa: sydänongelma, sidottuina näihin tuoliin, ja näihin kainalosauvoihin ja sellaisiin. Vain muutama minuutti jäljellä tätä kokousta. Tehkää päätöksenne. Teidän aikanne on tullut tehdä se. Joko teidän täytyy uskoa se, mitä minä sanoin, olevan totuus, ja mitä Jumala on kirjoittanut Raamattuunsa; tai kävellä pois samassa tilassa. Mutta aika on tullut.
Minä voin kuulla kuninkaan sanovan: "Hyvä on. Kävelyttäkää heidät sinne." Kuumuus alkoi tulla aikamoiseksi.
Älkää murehtiko. Jos te vastaanotatte Hänet tänä iltana Parantajananne, Saatana on laittava kuumuuden teidän päällenne huomenna. Älkää murehtiko siitä. Kyllä vaan.
He alkoivat kävellä vähän edemmäs, ja minä voin kuulla hänen sanovan: "Oletko varmasti rukoillut lävitse?"
"Jep."
"Hyvä on."
He tulivat juuri portaiden juurelle yhden askeleen päähän. Heista alkaa tuntumaan heikolta, kuin he astuisivat sisään. Muutaman minuutin päästä, minä voin nähdä näiden vartijoiden seipäittensä kanssa valmiina työntämään heidät tuliseen pätsiin, joka oli kuumennettu seitsämän kertaa kuumemmaksi, kuin sitä oli koskaan kuumennettu.

Huomatkaapa. Me annamme hirvittävän synkän kuvan tässä. Kääntäkäämme kameramme ylös tähän suuntaan. Oi. Aina, kun mitä tahansa tapahtuu täällä alhaalla, jotain tapahtuu myös siellä ylhäällä. Siinä on aina kaksi puolta. Kun Saatana on työssään, Jeesus on myöskin. Kelle tahansa te luovutatte uskonne, sillä tavalla se menee. Antakaa se Kristukselle.
Katsokaamme ylös tähän suuntaan. Tiedättehän, minä voin nähdä Hänet istuvan siellä Majesteetissaan. Hänen papilliset viittansa kiedottuna Hänen ympärilleen, katsoen alas. Minä näen suuren Enkelin tulevan Hänen oikealle puolelleen. Hänen nimensä on Gabriel, suuri arkkienkeli. Hän tulee juosten, vetää miekkansa. Hän sanoi: "Mestari, oletko Sinä katsonut alas Babyloniin? Sinun ihmisesi ovat seisomassa Sinun puolestasi siellä alhaalla. Heidän aikansa on tullut seistä, ja he ottavat asemansa. Mutta tuo joukko ihmisiä siellä aikoo työntää heidät tuohon tuliseen pätsiin. Ja salli minun mennä alas sinne. Minä selvitän tuon asian."
Minä uskon, että Hän olisi voinut tehdä sen. Kyllä vaan. Hän sanoi, että Hän antaa Enkeleilleen vastuun heistä. Ja minä uskon, että Jumalan Enkelit ovat niitä lähellä, jotka pelkäävät Häntä. Minä voin kuulla Gabrielin sanovan: "Minä menen sinne alas, ja minä isken Babylonin pois kartalta, jos Sinä annat minun mennä sinne. Oletko ajatellut heitä?"
Minä voin kuulla Mestarin sanovan: "Kyllä, Gabriel. Sinä olet mahtava Enkeli. Sinä olet totellut Minua, ja Sinä olet istunut oikealla puolellani aina siitä päivästä lähtien, kun Minä loin Sinut. Mutta minä en voi antaa Sinun mennä. Minä en vain voi antaa Sinun mennä."
Sitten minä näen toisen Enkelin tulevan tästä suunnasta. Tiedättehän, Jumalalla on taivaassa Enkeleitä käskettävänään. Minä voin nähdä toisen tulevan sinne, katsoen Häneen, Hän kiirehtii sinne. Häntä kutsutaan Woodwormiksi. Hän kumartuu. Hän hallitsee kaikkia vesiä. Minä voin kuulla Hänen sanovan: "Mestari, Babylonissa, Sinun lapsesi ovat ottaneet asemansa, ja he aikovat heittää heidät tuliseen pätsiin tänä aamuna. He ovat melkein siellä. Ja minä olen seissyt Sinun vierelläsi siitä lähtien, kun Sinä loit minut. Minä hallitsen kaikkia vesiä. Vedenpaisumuksen tuhon aikaan, minä hajotin syvyyden lähteet, minä pyyhkäisin maapallon ylitse ja tuhosin koko maailman vedellä. Salli minun mennä sinne tänä aamuna. Minä pesen tuon kaupungin pois maan päältä." Minä uskon, että Hän olisi voinut tehdä sen, ettekö tekin?
Minä voin kuulla Hänen sanovan: "Minä en voi antaa Sinun mennä. Sinä olet ollut hyvä Enkeli, mutta minä en voi antaa Sinun mennä."
"Oletko ajatellut Heitä?"
"Kyllä. Minä olen tarkkaillut heitä koko yön." Veli, Hänen silmänsä on varpusessakin. Minä tiedän, että Hän tarkkailee minua. Hän tarkkailee teitä. Hän näkee, kuinka paljon uskoa teillä on, kuinka paljon teillä on, kuinka paljon teillä on. Hän haluaa nähdä, millaisen aseman te otatte. Se hetki on tullut nyt. Mitä te aiotte tehdä?
Hän sanoi: "Minä olen tarkkaillut heitä koko yön. Minä kuulin jokaisen rukouksen, jonka he rukoilivat. Te Enkelit olette olleet hyvä Enkeleitä, mutta minä en voi antaa Teidän mennä, sillä Minä menen Itse." Aamen. Minä voin nähdä Hänen nousevan istuimeltaan; papilliset viittansa kiedottuna Hänen ympärilleen. Minä voin nähdä Hänen sanovan: "Tule tänne, itätuuli, länsituuli, pohjoistuuli, ja etelätuuli." Kaikki tottelee Häntä. Minä voin kuulla Hänen sanovan: "Tulkaa tänne," tuo suuri valkoinen ukkospuuska siellä, missä se on. Minä voin nähdä Hänen tulevan Valtaistuintansa kohti, astuvan sen päälle. Oi. Kurottavan ylös ja ottaen kiinni siksakin muotoisesta salamasta, ohittaen Elämän puun ja ottavan oksan siitä mukaan.
"Mitä nyt?"
"Minä menen Babyloniin tänä aamuna. Minun lapseni ovat ottaneet asemansa. Minä otan myös asemani."

Oi, oi. Juuri silloin, Sadrak ja Meesak, ja Abednego menivät tuliseen pätsiin ottaessaan heidän uskonsa--viimeisen asemansa Herran puolesta. Ja juuri silloin, kun he joutuivat tuleen, siellä oli neljäs Henkilö, kuin Jumalan Poika seisoen siellä, leyhytellen tuulahduksia siellä.
Oi. Hänen silmänsä on varpusessakin. Jos Hän tuli koko matkan kirkkaudesta Babyloniin Hänen kolmen lapsensa vuoksi, kuinka paljon enemmän Hän tulee Phoenixiin tänä iltana, niiden vuoksi, jotka istuvat täällä sidottuina. Hetki on tullut. Isä, hetki on tullut.
Hetki on tullut teille. Te teette päätöksenne nyt.


Hour Is Come – 51-0415E – William Branham

Ei kommentteja: