perjantai 26. kesäkuuta 2009

Takaisin rakkauteen

Share
Minä en välitä, jos ihminen on väärässä. Jos hän on väärässä ja vilpitön sydämessään ja te olette oikeassa uskossanne ja--ja te olette väärässä--käyttäyten sillä tavallae, kuin te käyttäydytte. Minä olisin mieluummin hänen paikallaan kuin teidän. Se on totta. Minä olisin mieluummin väärässä opissani ja oikeassa tilassa sydämessäni. Jumala on kunnioittava sitä enemmän. Niinpä jos ihminen on väärässä, mitä siitä? Auttakaa häntä. Hän tarvitsee apua. Jos te ette voi rakastaa vihollistanne samalla tavalla, kuin te rakastatte niitä, jotka rakastavat teitä, te ette ole yhtään parempi, kuin publikaanit. Se on totta. Se on se, mitä Seurakunta ei ole ymmärtänyt. Minä toivon, että te ymmärrätte sen. Minä toivon, että te käsitätte, mistä minä puhun. Takaisin rakkauteen, lunastavaan rakkauteen. Kaikki muut asiat ovat hienoja, mutta meidän täytyy tulla takaisin yhteyteen toistemme kanssa. Ja ihmiset sanoivat, että minä taistelen organisaatioita vastaan. Minä en tee sitä. Minä taistelen sitä järjestelmää vastaan siellä, joka rikkoo veljeyden. Minä olen aina tehnyt sen. Ja minä tulen aina tekemään sen.


Getting In The Spirit - 61-0428 - William Branham

Ei kommentteja: