maanantai 1. kesäkuuta 2009

Jumala rakastaa teitä

Share
Uskovaisella on yksi varmuus, vaikka maailma hylkäisi hänet, kuitenkin Jumala rakastaa häntä. Maailma saattaa kutsua teitä pyhiksi kieriskelijöiksi; he voivat kutsua teitä fanaatikoiksi; mutta jos te olette uskollisia Jumalalle, niin yksi asia on varma: Jumala rakastaa teitä, ja Hänen Enkelinsä ovat asettuneet niiden
ympärille, jotka Häntä pelkäävät. Minä voisin kuvitella jokaisella oksalla, kaikkialla, olisi laumoittain Enkeleitä. Ja Jumala tuli alas, ja Hän sanoi: "Minun pieni raukka, väsynyt palvelijani. Hän on niin hermostunut ja rikki revitty, ettei hän tiedä, mitä tehdä. Minä haluan ottaa tämän Enkelin täällä seisomassa, jolla on pehmeimmät kädet. Älä pelästytä häntä; mene sinne ja silitä hänen otsaansa hellästi. Ja minä haluan parhaimman kokin teistä, ja mene sinne, ja hanki kaikki vitamiinit, jotka sinä voit saada, ja laita ne tähän maissi-ateriaan. Maailma on hyljännyt hänet, mutta Minä aion kohdella häntä oikein." Halleluja. Se tarkoittaa "ylistys meidän Jumalallemme." Älä pelästy siitä. "Tuokaa parasta, mitä meillä on; valmistakaa hänelle maissikakku ja laskekaa hänelle vähän vettä." Ja tämä pehmeä kätinen Enkeli meni sinne ja silitti pienen Jumalan palvelijan otsaa. Muistakaa, jos te olette tehneet parhaanne, Jumalalla on vieläkin nuo Enkelit valmiina. Hän rakastaa teitä aivan samalla tavalla, kuin Hän rakasti Eliaa.


What Hearest Thou Elijah? - 59-0412E - William Branham

Ei kommentteja: