tiistai 30. kesäkuuta 2009

Pysykää siinä

Share
Älä yritä kilpailla toisen kanssa tai tehdä jotain. Suoristakaa vain itsenne Sanassa, ja pysykää juuri siinä, ja Jumala on asemallisesti sijoittava teidät Hänen Valtakuntaansa, missä te voitte olla parhaanne. Mitäpä, jos minun sormeni lähtisi pois, koska se ei ollut silmä, se ei olisi sormi enää? Minä en haluaisi menettää tuota sormea. Vaikka minun silmäni voi olla arvokkaampi, mutta minä silti rakastan tuota sormea. Se on osa minua. Ymmärrättekö, mitä minä tarkoitan? Minä olen varma, että te ymmärrätte. Niinpä mikä tahansa tehtävä, mitä tahansa se saattaa olla, olkaa sitä, mitä te olette. Ja minne Jumala on asemallisesti sijoittanut teidät, pysykää siinä ja olkaa niin uskollisia tuolle Sanalle, kuin te osaatte olla. Jumala on siunaava sen. Jos Hän haluaa jotain muuta, Hän on asettava teidät sinne, missä Hän tarvitsee teitä.


India Trip Report - 57-0126 - William Branham

Ei kommentteja: