maanantai 8. kesäkuuta 2009

Mutta nytkin, Herra...

Share
No niin, tarkkailkaapa. Näytti siltä, kuin Martalla olisi ollut oikeus torua Häntä. Näytti siltä, kuin hänellä olisi ollut oikeus nuhdella Häntä, ja sanoa:
"Miksi Sinä et tullut? Oi, minä ajattelin, että Sinä voisit parantaa." Jos hän olisi tehnyt niin, ihme ei olisi koskaan tapahtunut.
Se on teidän lähestymistapanne jumalallista parantamista kohtaan, joka saa aikaan tuloksia. Se on tapa, jolla te tulette sen luokse. Onko se totta? Tapa, millä te lähestytte mitä tahansa...

Hän tuli oikealla lähestymistavalla. Hän tuli ulos; hän lankesi polvilleen, ja hän sanoi: "Herra..." Hän ei jättänyt huomioimatta hänen titteliään. "Herra, jos Sinä olisit ollut täällä, minun veljeni ei olisi kuollut." Oi. Se kosketti Häntä. Martta tiesi, että jos hän voisi päästä Hänen sydämeensä, hän saisi, mitä han haluaisi. Hän sanoi: "Herra, jos Sinä olisit ollut täällä, minun veljeni ei olisi kuollut. Mutta nytkin, Herra, mitä tahansa Sinä pyydät Jumalalta, Jumala on tekevä sen." Minä pidän siitä. "Nytkin, Herra. Hän on kuollut, ollut haudattuna neljä päivää. Hautausurakoitsijat ovat vieneet hänet sinne ja palsamoineet hänen ruumiinsa, ja he ovat panneet hänet sinne. Hän on ollut kuolleena neljä päivää, ja hän--hän on juuri mädäntymässä siellä maan sisällä. "Mutta nytkin, mitä tahansa Sinä pyydät Jumalalta, Jumala on tekevä sen."
Oi, veli, sisar, te olette saattaneet yrittää kaikkea, mitä maailmassa on. Te olette yrittäneet tulla terveeksi. Te ihmiset istumassa täällä, joilla on syöpä, te olette saattaneet tehdä kaikkenne; ei epäilystäkään siitä, että te olette. "Mutta nytkin, Herra, juuri nyt." Koska?
"Minä odotan tämän illan kokoukseen saakka."
Ei. "Nytkin, Herra, mitä tahansa Sinä pyydät Jumalalta, Hän on tekevä sen." Koska. Nyt. Hän on istumassa Isän oikealla puolella, katsoen alas juuri nyt, valmiina rukoilemaan teidän puolesta.
"Mutta, veli Branham, minun--minun toinen korvani on kuuro."
"Mutta nytkin, Herra."
"No, minun puolestani on rukoiltu aiemmin."
"Mutta nytkin, Herra. Oi. Mitä tahansa Sinä pyydät Jumalalta."
"Veli Branham, minä olen yrittänyt saada Pyhää Henkeä pitkän aikaa."
"Mutta nytkin, Herra, mitä tahansa Sinä pyydät Jumalalta, Jumala on tekevä sen." Siinä te olette. Se on se, mitä se tarvitsee. Se on se, mitä usko on.


Believest Thou This? - 50-0716 - William Branham

Ei kommentteja: