lauantai 6. kesäkuuta 2009

Se on ehdottomasti tosiasia

Share
Järjellinen usko... Syy, miksi ihmiset eivät parannu, on, koska heillä on ainoastaan järjellinen näkemys siitä, mitä heidän mielensä kuvittelee. Mutta mieli järkeilee. Mieli sanoo: "Se ei voi olla niin. Minä en ole yhtään parempi." Minun näköaistini sanoo: "Minun käteni ei ole yhtään suorempi, kuin se oli eilen." Minun tuntoaistini sanooo: "Minä en tunne sen erilaisemmalta, kuin minä tunsin eilen." Järkeily, järjellinen teologia järkeilee sen, sanoen: "No niin, odotahan hetki, minä uskon, että se on järjettömyyttä." Näettekö, te järkeilette. Järjellinen usko tekee sen. Mutta kun tuo usko kerran menee sisälle tuohon osastoon täällä näin, se ei tule koskaan kyseenalaistamaan tätä täällä, yhtään. Se on ehdottomasti tosiasia, ja se on yhtä mieltä jokaisen Jumalan jumalallisesta Sanasta.


Fellowship By Redemption - 55-0403 - William Branham

Ei kommentteja: